Valborg

Jag har duschat och kurat ner mig under täcket med en bärbar dator. Nu ska jag kolla på alla avsnitt av Svenska Hollywoodfruar som jag har missat. Sen när mamma kommer hem ska vi dricka te och äta kex och ost. Det här känns som en perfekt valborgskväll för mig, precis vad jag behövde.

I går var det Kvalborg och vi hade fest hos Oskar. Det var trevligt. Speciellt trevligt att träffa massa gamla ansikten. Erik, Oskars lillebror, har just kommit hem från sitt utbytesår, och så var Hercules, som jag gick med på högstadiet, där och honom har man ju inte sett på år och dar. Äsch, nej nu väntar Maria Päivi och de andra flickorna på mig... =)

Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0