Kvalborg - Öststatstema

Förra Kvalborg firades i rockens tema, i år blir det Öststatstema! Albin ritade ett förslag till utstyrsel:

 

I klädseln ingår:
- Stora örhängen
- Halvdana slingor
- Lam frisyr
- Mycket smink för att dölja sin naturliga fulhet + läppstift
- Tugga töggömmi
- Cigg
- Armband x5 per arm
- Skinjacka, öppen, tight, gärna i äcklig färg(vinröd eller lila)
- Bitchlinne med djup u-ringning
- Navelpiercing
- Horstövlar
- Nätstrumpor
- Fult bälte, gärna zebra
- ort kjol (ta en från när du var liten)
- Show me yo thong
- Halsband långt, och horbandet runt halsen(tight halsband)
- Mycket tutte! Push-up eller säckiga


Jag gillar tanken och ska nog ta lite inspiration av den. Men jag tror jag vill vara lite mer glamorös. Jag vill nog ha lite pälsoch lite bling bling. Vi får se vad det blir. Man ska ju hitta kläder till det också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0