Torsdag

Så är det sista dagen på den här skolveckan också. Nice.

I förrgår satte vi upp vår utställning på Kulturkuset i Stockholm. Jag hoppas några kommer och kollar på den, för den blev riktigt snygg. Sen träffade jag på Joel och hängde med honom hela kvällen. I går åkte vi till Djurgården och promenerade. Det var strålande solsken och superhärligt att promenera. Vi gick lite på stan också, köpte bland annat en supersöt dräckt till Cissis lilla bebis, som jag antagligen får träffa i morgon.

Imorgon åker jag ner till mormor och morfar, för på lördag ska jag på intervju på Värnamo Folkhögskola. Det ska bli jättekul och ni måste verkligen hålla tummarna för mig. Jag kommer vara supernervös! Men det ska bli underbart att åka och hälsa på mormor och morfar. Få åka till Hasslö, träffa Bianca och lill-valpin. Och så Cissi och hennes lilla bebis Madicken. =)

Och appropå bebisar. Jag träffade Sandra och hennes lilla bebis Tindra i påskas. Sötaste bebisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0