Torsdag

Hej hopp allesammans. Så har man hittat till en dator igen. De här dagarna jag har varit här i Haparanda har jag varit utan både mobil och dator, men jag tycker faktiskt att det har varit riktigt skönt. Det är skönt att bara koppla bort omvärlden ibland.

I går var vi i Finland och shoppade. Hittade grejer på rea och fint nagellack, så jag är nöjd. Nu är vi hemma hos min farbror och har ätit middag och pratat. Snart ska mina små kusiner åka på skid kul! Jag själv ska elda i utebastun.

I morgon åker vi till Luleå och sen på lördag bär det hem igen. Vi hörs nog tidigast på söndag. Kram hej.

Här kommer några bilder som AnnSofie tog när vi badade Isvak.


Kommentarer
Postat av: Elina

Hmm, undrar om det var på samma ställe som jag badade på för flera år sedan. Ligger det nära gränsen på finska sidan? Jag kommer ihåg att när jag badade så var det en skitäcklig stege gjord av metall så man fastnade nästan med händerna när man skulle klättra upp.

2010-04-09 @ 10:20:27
URL: http://mjyrs.blogg.se/
Postat av: joel

Här, söder om nordpolen är det faktiskt sol... och ändå badar jag inte ;)

2010-04-10 @ 11:12:22
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0