Skitmåndag

Det är måndag och det känns förjävligt. Det enda som känns bra är att jag sitter här med Oskar och vi pratar festande. För festande väntar oss. På torsdag blir det Kvalborg med öststatstema. På fredag är det valborg med glid hela dagen. På lördag spelar Basement antagligen i stockholm på Harry B James, och lätt att man vill åka och kolla.

Förutom alla festplaner så känns livet just nu hemskt. Jag skulle helst bara vilja lämna skolan nu. Jag skiter i allt. Seriöst. Och sen är jag helt körd på matten också. Jag fattar noll just nu och är superlångt efter. Hata.

Eller livet är ju inte hemskt. För jag har ju massor av saker att se fram emot. Jag ska festa i helgen. Sen ska jag och Joel åka till Göteborg övermin födelsedag. Sen blir det släktträff och så studenten. STUDENTEN! =)  Sen bli det en sista minuten och en resa till Schweiz. Och sen när sommaren nästan är över så rycker jag in.

Jag var på informationsträff inför lumpen i lördags och fick mina kängor och min ryggsäck. Det känns helt super, det kommer bli så himla kul. Nu gäller det bara att gå ut och gå och springa med kängorna och fullpackad väska.

Äsch, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0