Morgonpigg?

Jag läser på Blondinbellas blogg och hon är uppe glad och pigg redan vid 7. Jag önskar att jag också var morgonpigg. Men det spelar ingen roll hur tidigt jag lägger mig, för jag sover i alla fall till minst 9 och stiger jag upp tidigare så är jag ganska trött. Någon som har tips på hur man blir lite piggare?

Helst skulle jag vilja kunna stiga upp vid halv sju på morgonen och ta en jogingtur innan frukost. Det kanske är något jag måste tvinga mig till och till slut kanske det blir en vana. Löpningen börjar jag med i kväll i alla fall. Målet är att kunna springa en mil innan jag rycker in i lumpen.

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag är morgonpigg, men gillar inte att träna på morgonen. Lycka till med milen, jag skulle bli totalt uttråkad av att springa så länge. Skulle kanske funka om jag verkligen kunde springa, alltså skitfort.. hm?!

Puss :P

2010-04-12 @ 21:45:09
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

duude jag drar med dig ut på en milen-runda i sommar. du ska se att du kommer klara det.

2010-04-12 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0