Måndag 23.36

Uppdatering:
- Jag och Hanna har bokat biljetter till Albufeira i Portugal. Vi kommer bo 300 meter från Havet på hotellet Bay View. Det kommer bli superhärligt. Staden har vist både gamla gator och en gata med uteställen. Mest ska vi bara sola och bada och ta det lugnt. Härligt, härligt!

- Jag har varit och tränat, körde armar, axlar, mage och rygg. I morgon ska jag ut och gå med mamma och kängorna. Lises pappa Peter kom ner till oss och luktade och klämde på kängorna och sa att de var fina. Han visade mig hur jag ska hålla dem rena och vart jag ska se till så de inte slits för mycket. Han sa att jag ska börja lugnt och bara gå i skorna, senare kan jag börja använda väskan. Först med lätta vikter och tillslut ska jag hälla sand i den och dränka sanden i vatten. Haha.

- Jag mår illa. Jag har mått illa 2 gånger i dag redan. En gång efter lunch och en gång efter middagen. Så är det nästan varje dag. Jag mår illa så ofta nu för tiden så jag har börjat vänja mig. Men nu för en timme sen var det inte nådigit. Jag låg och kved i sängen och ville inte röra mig en milimeter. I morgon ska jag gå till skolsystern och be om en remiss till sjukhuset. För min egen läkare säger bara att jag är fullt frisk, men det är jag ju uppenbarligen inte.

- Jag har kommit på vad jag önskar mig i födelsedagspresent. En ryggsäck. Jag vill ha en bra och snygg rycksäck. Inte något pjoskigt utan något ganska rejält ändå, fast samtidigt snygg. 

- Den 8e Maj har jag födelsedagsfest hemma hos Oskar! Lycklig jag blev när han sa att vi ska ordna fest för mig. Underbara människa. =)

Något i stil med de här skulle jag kunna tänka mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0