Lördag 17 April

Har varit på intervju på Värnamo i dag. Det var en superfin skola och jag vill verkligen gå där någon gång. Men intervjun kändes väl sådär. Jag tycker att man ofta under en intervju kan känna hur man ligger till, men inte den här gången. Det kändes som om jag inte riktigt presterade mitt bästa. Jag får väl bara hoppas på att de tyckte att jag skulle passa på Värnamo ändå. Jag sa att jag antagligen ska göra lumpen nästa år och det känns ju som att det också sänker mig lite. Men aja, vi får se om två eller tre veckor hur det blir..

Sen har jag varit inne hos Cissi nu ett tag och gullat med hennes och Jens lilla bebis Madicken. Hon är otroligt söt. Hon ler och jollrar massor fast hon bara är 3 månader. Jag virkade en liten mössa till Madicken i går som Cissi fick i dag. Hon blev glad och tyckte att den var fin. Så det var ju bra. Jag har bilder men glömde kameran hos dem, så de får ni se någon annan dag.

Nu ska jag nog läsa lite bloggar och sen mysa lite med mormor och morfar och mina virkningar.
Vad har ni för er nu under helgen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0