Första löparrundan

Härligt att någon(?) tänker dra med mig på milen i sommar. Jag har varit och kört mitt första löparpass nu. Bara 20 minuter, och lite mindre än 4 km, men till sommaren är jag redo för milen. It's just to come get me!

Just nu sitter jag här svettig och dan och försöker memorera mitt tal som jag ska hålla i morgon i skolan. Det är skitsvårt! Jag tyckte inte alls att det var så här svårt förra gången, tror jag. Nu vill det liksom inte fastna alls. Hm.

Redo för springtur! Kolla in mina bombar-lår. Riktiga fetingar. Haha.

Kommentarer
Postat av: Amalia

HAHA, vi har lika löparkläder! Exakt! :D

2010-04-14 @ 21:40:07
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0