Dagen

Har varit full rulle hela dagen, ja, egentligen enda sen jag kom från bussen i går. Först var det träning och fy sjutton vad segt det gick. Nu helt plötsligt så ligger milen låååångt borta. Jobbigt. Sen i dag var det nationellt prov, fika med hanna och lite fönstershopping. Jobba hela kvällen och äntligen komma hem. I morgon ska jag på någon lumpengrej och få information om när jag rycker in. Jag kanske ska få mina kängor också. Det skulle ju vara lite häftigt. Så får jag äntligen träffa min lilla Joel i morgon också. Superduper! Vi ska tillsammans hem till Agnes och Fredriks lägenhet och grilla där. Det verkar bli en lugn kväll.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för i morgon. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0