Bra dag i dag

Jag tänkte bara göra alla er som sitter inne lite avundsjuka. Jag sitter ute i solen igen. Det är underbart varmt här. Synd att man inte har bikini med sig..

Jag har haft en väldigt bra dag, hunnit med massor av bra saker.
- Ringt chefen om att byta bort en dag i sommar.
- Pratat med lärare om att jag ska vara borta på fredag och måndag.
- Fixat biljetter till mormor och morfar i helgen.
- Ringt värnamo och lämnat ett meddelande om att jag kommer på intervju i helgen!  =)
- Fixat alla bilder och bussbiljetter inför i morgon då vi ska sätta upp vår utställning på Lava.
- Börjat skriva mitt tal tills i morgon.

Nu snart ska jag på psykologi B. Brukar alltid vara kul. Vi hörs senare för nu dör mitt batteri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0