ÄNTLIGEN!

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN KLAR!!!!
Shit vilken skön känsla att äntligen vara klar med min uppsats. Har suttit och grunnat på diskussionen hela kvällen men är nu helt nöjd!

Nu ska jag packa allt inför Haparanda, för bilen rullar härifrån senast halv 5 i morgonbitti har pappa lovat. Det blir att packa ner allt sånt som man egentligen bara vill lägga upp på vinden nu - tjocka vinterjackan, teckbyxorna och vinterkängorna. Men det ska bli så härligt så att få träffa faster och farbror, farmor och alla kusiner.

Föresten fiskade jag upp en skumbanan som såg ut såhär, ur påskägget. Är det bara jag eller tänker ni också på snopp?

Kommentarer
Postat av: Amalia

haha!

2010-04-02 @ 16:13:20
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: joel

onej... som alla vanliga människor tänker vi på en gubbe med stor näsa men utan mun... ;)

2010-04-02 @ 19:59:56
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Hanna och Fismillan i Alperna!

millan: jag har precis fisit infor hanna. forsta gangen ioi mitt liv offentligt. spft sgrej.sk fortwatta sa/

2010-04-04 @ 00:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0