Åker till Hasslö

Nu är jag packad och klar. Vi har fixat ny biljett eftersom det inte går att flyga nu efter vulkanutbrottet på Island. Jag ska åka tåg ner till Hässleholm och sen ta tåget därifrån till Ronneby. Och sen äntligen så får jag träffa mormor och morfar. Jag ÄLSKAR verkligen min mormor och morfar. De är de bäste som finns i hela världen, så det ska bli härligt att få spendera helgen med dem!
Jag funderar på om jag ska gå och packa ner bikinin så jag kan ta årets första dopp på Hasslö. Hm.

Sen får ni hålla tummarna för mig i morgon då när jag ska på intervjun på Värnamo.

Här är Hasslö, där mormor och morfar bor. En supersöt liten ö utanför karlskrona. Mormor och morfar bor om ni kollar en cm ovanför F:et i Fiskehamn där på höger långt ner.


Hejsvejs så länge, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0