valpfeber

Jag sitter här med lill-valpi i knät. Hon sover. Hon smackar lite, snarkar, drömmer om hur hon leker, springer. Så vaknar hon till sträcker lite på sig och somnar om igen. Hon är bland det sötaste som finns och jag är redan helt kär i henne. Hon är lika lång som min underarm. Så liten och fin. Min lilla bebis är hon.

Jag och Klinga


Storvovve och lillvalpi


Bianca tyckte också om Klingas leksak


Söta valpi



Kel och mys


Hon är som en liten bebis, leker och blir sen trött och sover


Mys. mys!



I kväll blir det första valpkursen. Kommer nog mer bilder sen kan jag tänka mig, för den här lilla filuren är bedårande.
Ha det så länge. Puss


Kommentarer
Postat av: Amalia

Ååh, jag tror att jag är kär. Fast det ökar ju bara mitt problem med den saken :S Hm ?! Förvirrad :P

2009-09-24 @ 22:38:32
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0