10 yes på den

vissa har ju ett hjärta som är hungrigt - som Marjo sa, 10 yes på den.

mitt nya motto är "10 yes på den!" - tack Elinafina.
här kommer 10 yes på livet:
1. Jag föddes, kan man ha mer tur? Tack mamma och pappa
2. Jag föddes som flicka, thank God, vem vill ha en snopp som hänger och daskar när man springer, bröst är vackrare!
3. Solen är fin när den lyser på nakna kroppar
4. Det ser ut som om någon har skvätt något vitaktigt på stolarna i skolan, det får mig att tänka på i går, på köksbordet, i vardagsrummet, på tvättmaskinen - i tvättmaskinen, överallt, oj oj oj
5. Marjo har maskar i tröjan och i strumpebyxorna, det är nice, jag tror det är modärnt, eller?
6. Jag har en ny klocka, alltså kommer jag ALLTID  i tid nuförtiden!
7. Maggan på jobbet stoppar mobilen mellan benen och låter den vibrera, det tycker hon är skönt. Hon förenar nytta med nöje.
8. När jag blir full blir jag jättefull, det är kul
9. Snart tar jag studenten!!!!
10 yes på livet!!!!!

innom kort kommer porrbilder på P och mig läggas ut här, för 10 kronor får ni gärna använda dem som bakgrundsbilder på era egna datorer. under tiden får ni njuta av den här bilderna. alla pussbilder jag kunde finna på fb. njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0