bara massa blaj

Vandringen i tisdags gick bra. Och vem blev blötast? Elina som hade gummistövlar eller Stina som hade tygskor? ELINA! haha, Men svett är också kul!

Sitter just nu på U-landskunskapen. Det enda jag kan komma på som är lite kul med den här lektionen eller dess lärare är att lärarens bebisdotter heter Stina. Och det är ju inte så mycket. Slutsats: Den här lektionen är tråkig och jag har tråkigt!

I går började min knyppelkurs. Det var mysigt och riktigt kul. Snart kommer ja inte bära något annat än spettsar på min kropp.

Jag känner att jag inte har något alls att säga. Så varför försöka egentligen. Men slöseri med tid om jag tar bort det jag redan skrivit. En sak jag tänkt på är att jag borde sluta äta tror jag, i alla fall så länge jag drar på den här jävla förkylningen som aldrig verkar gå över.
Sånt här gott åt vi i USA på Shake and Steak i Southaven


Kommentarer
Postat av: Amalia

Vad har ditt ätande med din förskylning att göra?? Jag fattar inte :S känner mig förvirrad (ok, det kanske var önödigt att skriva för smilen förklarade ju det :P)

Kram

2009-09-17 @ 22:20:05
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0