I used to be called Sexy Sweden

Livet är som en berg-och-dal-bana. Det går upp och så går det ner, men sen går det upp upp upp! Just nu går det uppåt och det är grymt skönt.

För exakt två år sedan denna dag var det Spiritweek på Horn Lake High School, Horn Lake, Mississippi, USA. Just torsdagen den 13 September 2007 var det decade-day!
Vilket liv jag levde. Underbart men aldrig att jag skulle vara nu som jag var då. Det var Sexy-Sweden i amerika nu är jag bara Stina. Inte så pjåkigt det heller om jag får säga det själv.

Decade day 13 Sep, 2007. Jade Mullins, Matthew Campbell och Karli Valenzuela


Matthew Campbell på Human A&P.



God Natt
p.s. se inte filmen Slaktaren, såg den just och det är en av de sämsta filmerna jag sett. var så dålig så det blev komiskt. inga repliker bara massa dödande   d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0