måndag

Jag sitter i skolan och vi jobbar med vårat historiaprojekt. Eller jag jobbar inte, Hanna jobbar inte, Albin jobbar inte och Frans jobbar inte heller - Oskar, han jobbar! Yes, heja Oskar. Jag är trött och har ont i ryggen. Jag tror det var den där träningsvärken i rumpan som steg upp till ryggen ett slag. Asch.

Jag älskar ettorna på skolan och deras samtal. Man kan inte låta bli att smyglyssna på dem. Tjejerna som sitter mittemot mig i rummet hade just en konversation om vad man skulle kunna göra om skolan hade sängar utstälda lite här och där. De kom fram till att allt för många nog skulle ha sex i sängarna, så det skulle inte funka att ha dem kvar. Haha, jo, för ja skulle ju lätt ha sex framför mina klasskamrater ifall det stod en säng i ett grupprum. Skulle inte du?

Nej, nu äntligen är det lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0