eh. are you serious?

Jag känner mig som en upplåst gädda. Men dagen har varit strålande. Kungen av Malindi kom på besök under första lektionen och hjärnan gymnastiserades under andra. Tredje lektionen bevisade att man klarar sig precis lika bra utan att göra läxan trots examinering. På fjärde lektionen var huvudet någon annan stanns och sen äntligen blev det fikapaus. Sista lektionen var så intressant och gick så fort så jag han knappt ens blinka. I morgon ska vi i 3 timmar gå runt i skogen i våra Kenyagrupper. Vi ska ha två ryggsäckar á 15 kg, oömma kläder och vattenflaskor med oss. Något sorts Robinson verkar det ju bli. Ska bli kul.

Dagens var när Enrico insåg att vi inte skojade om att vi får studiebidrag. Hans min - oförglömlig!

Om jag fortsätter den här grejen "vad jag gjorde för exakt 2 år sedan" är det som om jag levde mitt år i USA igen:

För exakt 2 år sedan, den 14 September 2007 var det Homecoming på Horn Lake High School.




nu ska jag skriva ett arbete om hur Wiccas/Häxor lever i dagens samhälle.
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Amalia

Ni har ååteruppväckt mitt beroende av Chai latte :@!!! Tack :P :D haha

jaa imorgon blir intressant... och oömma kläder tror du tunika o leggning passar? :P

Kramar

2009-09-14 @ 22:42:23
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0