skor

Hansen vräkte just ur sig världens förolämpning till Karin i klassen, han sa att hon såg ut som en etta. Det är inget man vill höra när man äntligen är inne på sitt sista skolår. 
Hur långt får lärare gå i försöken att förnedra sina elever? Hur kul får man ha på andras bekostnad? Är det okej för lärare att stirra på de kvinnliga elevernas bröst? Jag tycker inte det. Jag tycker inte lärare ska vara roliga på elevers bekostnad. Att vara personlig är inte att vara elak.

Vi har internationell ekonomi och det är inte så kul, så jag har tittat på lite skor istället. Tänk om man kunde köpa alla skor man vill ha. Här är några enkla svarta som jag skulle behöva ha. 


Kommentarer
Postat av: Amalia

SKOR!!!!! Jag äslar dem längst ner. Hittade ingen tröja på stan, måste ha sett i syne på vero moda igår. Men jag köpte godis!! he :D

Det hända en mycket bra sak nyss.. berättar imorrn ;P

Kramar

2009-09-09 @ 21:59:29
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0