tuppjuck utförd av Elina

Vill först bara klargöra att jag har NOLL förståelse om det som Elina påstod om mig på sin blogg. Jag har ingen aning om vart hon fick den informationen ifrån. Hon måste ha blandat ihop mig med någon annan. Aldrig att jag skulle säga sånt där. Huja. Det vet väl vem som helst. Hm.

Föresten sitter vi i samma båt hon och jag, och det skvätter lika mycket kallvatten på oss båda. Det är lite tråkigt. I morgon ska nämligen Wicca-arbetet in, och varken hon eller jag är klar. Känns skönt att hon också stretar på där hemma. Varför ska hon få vara så jävla glad om inte jag är det? (you get it, ha?)

Och det där med att jag inte borde äta Amalia, är bara dumt. Jag borde bara sluta äta allt onyttigt. Elinas fel, helt klart. Det var hon som juckade mot Oskars ben i dag så han köpte choklad till henne som hon var tvungen att ge halva till mig av. Tänk föresten att killar är så lätta att manipulera. Lite juck och lite slick och så får man det man vill ha. Fast så är det ju med Elina också, och hon är ju tjej. Hm? Och tillbaka till ätandet och förkylningen, jag har inte tränat på evigheter och jag kan inte heller. För så fort jag gör det blir jag bara mer förkyld igen. Det är i och för sig rätt skönt, eftersom mamma började prata om att jag ska med på morgon-spinningen igen. hm

ja, ja, tillbaka till Wicca-arbetet. Fast först en bild. För vad är ett blogginlägg från mig utan en bild?

äsch, jag hittade ingen bild  =(  och peter sa just att jag var värd 1600 kronor, eller en utekväll om det var inträde till stället.
jag är trött. god natt

Kommentarer
Postat av: Elina

skaru ha en fet?

2009-09-18 @ 20:20:36
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0