torsdag

I dag har varit en mycket lyckad dag och jag kan inte sluta känna mig riktigt glad. Fast det är väl bra, glad ska man ju vara! Jag tror att mitt glada humör möjligtvis kan hänga ihop med min träningsvärk. Är inte träningsvärk dagen efter ett hårt pass något av det bästa? Jag har även blåmärken efter gårdagens box-pass. Men det får jag skylla på Filippa för. Shit vad hon slog och sparkade. Vi kommer bli de snyggaste!
Och självklart tyckte jag att mitt bra humör borde firas. Och kan det då firas bättre än med ett par nya skor? Slå klackarna i taket för här kommer de.

Kommentarer
Postat av: Amalia

Bianco va??? :P tittade på dem i fredags :D:D:D

2009-09-06 @ 00:04:41
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Zettermark

Jag har sådana rosa!! Har tillochmed bloggat om dem :) Hade dem till studenten. Älska bianco - de har 35!

2009-09-16 @ 18:57:38
URL: http://zettermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0