torsdag

Amalia, jag kom på att jag inte grävde djupare i din glädjehändelse i morse. Sorry, det får bli i morgon. Hm, jag kan tänka mig att jag var lite stressad eftersom jag var lite sen till skolan i dag igen. Blame the P, eller inte.. Han var snäll och tog fram frukost åt mig i morse så jag kunde välja kläder i 10 minuter. Tänk vad bra man kan ha det. Och någon höjdar-kläd-kombination blev det ju ändå inte. I morgon blir det till att äta frukost istället för att välja kläder. Naken är grymt bra.

I dag har jag köpt skor!! 10 yes på den. Det blev bild nummer 3, den näst längst ner alltså, i förra blogginlägget. Jag gillar dem. Och så har jag klippt mig. Alltid samma vånda, men det blev rätt bra ändå. Måste bara vänja mig vid lugg igen.

Här är jag, tataa


Nej, nu ska jag ringa Evelina innan jag ger mig in på Internationella relations-häftet, det är ju bättre än Internationella ekonomi-boken i alla fall.
Hejsvejs filurer,

Kommentarer
Postat av: Amalia

Håret blev ju superfint!! Skorna, säger bara mmm om den, sjukt snygga! ittade själv ett par snygga skor på dinsko, och sedan ett par till. Så jag, beslutsångest :S Vill du vara mitt smakråd? :P Kramar

2009-09-11 @ 22:36:05
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0