Stönhönan

Jag vet att fisen Elina gör något tok mot mig. Hm. Hon sitter och småfnissar, bryter ut i ett flämtande skratt. Nyss hånskrattade hon så högt så jag tror min högra trumhinna spräcktes. Hon skrattar så mycket så hon inte ens kan hålla fisarna inne. Det stinker här. Det stinker otrevligheter och hyss. Hyss och lösaktighet. Om hon nu har lagt upp något om mig ska jag hämnas med att lägga upp de där nakenbilderna vi tog! Jag är seriös. Hämnden är ljuv (fast bitter för dig Elina).
Samtidigt hoppar Oskar runt med någons gula sjal och sjunger Sound of Music, Hanna skriker av panik och Mille skrattar stressat. Det är ett kaos i rummet, dammet virrar och pulsen är hög. Elina biter sig i läppen och vet inte om att hennes maskara har runnit ner som rännilar på hennes kinder. Hon har skrattat sitt bisarra skratt så högt så fönsterrutorna spräcktes och tårarna rann. Jag tror till och med att jag såg en fågel dö utanför fönstret.

Nu ska jag ta mig en kik, och du vet vad som väntar flink, nakenbilderna (tips: perfekta skärmsläckarbilder) från i somras....
hej så länge

Kommentarer
Postat av: flink

noooo, INTE de bilderna. JAG VILL INTE VISA MIN VULVA för alla dina stönande och dreglande läsare.



(ps.1. Jag har också nakenbilder, men på DIG! De bilderna du skickade till mig som lockbete, kommer du ihåg?)



(ps.2 I love you)

2009-09-17 @ 16:03:55
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/
Postat av: Amalia

hahaha, ni verkade ha kul :P man borde kanske ha stannat kvar??

Kramar amalia

2009-09-17 @ 22:46:39
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0