jag har blivit hackad

jävlar! min blogg har blivit hackad. jag lämnade datorn för en sekund och när jag kom tillbaka var jag inloggad på bloggen och meatspin blinkade i bakgrunden. fasen, den där ELINA.

det jag hade tänkt säga innan när jag började skriva om mitt glada humör var att jag nog har lite dålig humor. har just skrattat i tio minuter över att björn trodde att en tjej hade dipp på trosorna.hur kan det vara roligt? för mig är frågan snarare, hur kan det inte vara roligt?

det här är också sånt som jag brister ut i skratt över



nu ska vi ner på stan, dricka chailatte på barista såklart och fortsätta våran diskussion om Kenya.


Kommentarer
Postat av: Amalia

åhh, chai latte <3

2009-09-22 @ 23:47:33
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0