hur du blir av med en kille på 7 dagar!

Den här listan är tagen från Elinas kompis, Malins, blogg. Den fick mig att skratta gott.

Hur du blir av med en kille på sju dagar!

Måndag: Sno hans mobil och byt ut alla tjejnamn mot "Slampa". Glöm inte mormor!
Tisdag: Byt relationsstatus till gift på facebook och säg att det "bara är bra övning för framtiden".
Onsdag: Kalla honom uteslutande för Hulle-gulle från denna dag och framåt.
Torsdag: Applådera varje gång han kommer ut från toaletten och avsluta med ett glatt "gick det bra?".
Fredag: På eran gemensamma fest; berätta för alla att du har slutat med sex eftersom att det inte ger dig något längre. Se till att han hör.
Lördag: Strunta i att berätta om din gonorré.
Söndag: Berätta om din gonnoré.


Och eftersom jag sitter på historien och har tråkigt hittade jag lite komisk fakta på onodigfakta.com

 

nu borde jag nog ta lite anteckningar, har u-land i dag så lär skriva igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0