Klinga

Jag sitter och läser Mia Törnbloms andra bok om självkänsla. Jag var på hennes föreläsning förra hösten och hon är otroligt duktig. Bara man strävar framåt och vill kan man klara allt!

Ska skriva ner några citat från boken. Kan verka klyschiga, men ack så sanna. Men så länge, lite bilder såklart.

Klingis


Hon är som en bebis som behöver sova mycket


Söti, söti!


Mormor och Kilnga


Klingis är söt


Lärt sig att sitta!

Det obligatoriska besöket hemma hos Zenta och jag ser kolosal ut bredvid lilla henne.

Nu ska jag hem till Cissi igen. Ha det bra läsare.
Kram, Stina


Kommentarer
Postat av: Amalia

gu vad klinga är söt :D

Håller verklinge med Mia Törnblom i vad hon sa om att lyckas. man kan bara man vill. (fast det måste ju även vara rimligt :P)

Kramar

2009-09-26 @ 22:34:03
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0