hantverk

Och så tredje gången gillt. Eller är det tredje gången jag skriver i dag? Jag tror det. Vart tog det där lötet om att göra vettigare saker än sitta vid datorn på kvällarna vägen? Jag har dock gjort vettiga saker i kväll och det var det jag tänkte dela med mig lite av.
För förutom att ha kollat på Svenska Hollywoodfruar (som är ett måste) så har jag knypplat och fotat. Gud vad det var länge sen jag fotade med vår bra kamera, och shit vad det är kul att fota med den. Den är ett måste till Kenya. 4 dagar!



det var allt för i dag, god natt, dröm om mig...

Kommentarer
Postat av: camilla

jag älskar spetsar!! åh du är så mysig stina hihi

(fasen att jag verkligen är född med tummen mitt i handen när det gäller allt som har med att sy att göra x) )

2009-10-06 @ 22:21:10
Postat av: Amalia

Shit, vad komplicerat det ser ut!? vart var du i skolan idag?

Kram <3

2009-10-07 @ 21:38:46
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0