fasen

Jag och Hanna åkte och åt på McDonalds i dag. Sen tog vi en promenad runt i Stenhagen. Det var blåsigt och kallt, men riktigt uppfriskande. Hannas och min grej är typ att göra mini-utflykter till random ställen. Det är mysigt. Vi skrålar alltid så högt vi kan till radion i bilen. I dag blev det Sara Dawn Finer, det lätte bättre än förra gången, då det var U2 och Mary J Blidge. Men den låten är ju så grymt bra. Svårt att matcha liksom.

Och jag bara babblar på massa strunt. Haha. Som ni förstår är det ju för att smita iväg från annat en sekund. Jag sitter nämligen och pluggar Religion. Jag har prov i morgon, men jag får skriva det på fredag om jag vill. Men vi som hade tänkt gå ut i morgon. Det här är problem alltså. Fan. Antingen får jag bättre betyg, eller så får jag supa lite i morgon. Jag tror jag kör på det sista. Huja. Men jag är för trött för att orka bry mig tror jag. Jag måste sova mer!

Ne, nu till nästa fråga: 9. Du ska kunna redogöra för skillnaden mellan a) den muslimska synen på Muhammed och Koranen och b) den kristna synen på Jesus och Bibeln.

Äsch. Fasen, nu ger jag nog snart upp. Måste ju lyckas få ett G i alla fall. Önska mig lycka till och håll tummarna vid 10 i morgon.

Snart Snart Snart!! Och jag längtar såå!! Min söta syster där lite till vänster i mitten i vit klänning och vit mössa, inklämd mellan de två i svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0