torsdagskvällen är blott ett minne

Jag blir lika förvånad men GLAD varje gång jag går in på min statistik. Grejen är att det redan är 8 personer som har varit inne på min blogg i dag. Och jag vet, jämför jag med Kenza eller Blondinbella så är det en skit i havet. Men ändå, för mig är det mycket! Kan ju även tilläggas att rekordet slogs här om dagen - 22 läsare. Oh my God, ungefär.

I går blev det en mysig pratkväll. Vi började hemma hos Jens.

 




Vi förflyttade oss senare ner till Cocabanjang(?). Värlends härligaste krog, där vi lätt kommer hänga i framtiden. Oskar höll i en rundtur för oss.




Senare drog Jens, Linda och jag mot stationen, men fastnade på vägen och intog lite mat på Max. Söta Ida jobbade och bjöd vår taxi driver på pommes. Och sen åktes det hemmåt mot knivsta. Tack för skjutsen! <3








Och man får ju inte glömma att Jens is the man, som kirrar utgång och jobb i ett!
Här använder han sig av sina inövade Max-skills och tipsar kunder om vad de ska beställa för att få det ultimata mealet så billigt som möjligt.


Självklart följer han upp hur kunderna tyckte att maten smakade. Samtidigt gör han reklam för Nordea. Och katsching; Nordea har två nya kunder! (tyvärr var jag lite sen upp med kameran här, ber om ursäkt för det)


hejsi-svejsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0