torsdag eftermiddag

Hela dagen har gått åt till förberedelser inför Kenya(inte göra något alls). Men bara en laktion kvar. Sen blir det lite sista ärenden på stan.
- Hämta mina skor från Subway, som jag ska ge bort till någon kenyan (har ni något ni vill ge bort, kanske?)
- Framkalla bilder från mitt Svenska liv som jag kan ta med till Kenya
- Kolla efter större minneskort till kameran
- kolla efter pannlampa
- ta en Chai - såklart!



Hur sjutton kan man göra sånt här mot sitt barn?



tjinkitjonki, som min pappa brukar säga

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag fattar verklinge inte hur man kan göra så, jag blir ÄCKLAD!

2009-10-08 @ 22:25:51
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0