fotkräm i håret

Ännu en gång har jag fått min vilja igenom hos comviq. De agerar som små slavar åt mig och lyfter upp mig till skyarna så fort jag ringer. Jag älskar det!

och jag har kommit på att jag borde börja använda armband, för man känner sig så jäkla snygg så fort man får på sig ett. det är lite konstigt. något som också känns konstigt är att jag har sättit fot-hudkräm i håret. det ska dofta winter-vanilla. mamma sa att hon tyckte det luktade fotsvett. jag tror i och för sig bara att hon sa det för att retas. hoppas på det i alla fall. he he.

jag har suttit och läst igenom massa gamla inlägg. och tack för kommentaren björn. ja, jag skriver faktiskt ganska bra saker ibland kan jag tycka. jag kan märka stor skillnad på vissa inlägg som jag skrev då när ingen läste här, och nu. jag kan skratta åt mig själv så många gånger. och i augusti - åh, bara massor av söta saker skrivna <3 det var kul att vara få kär! fast livet rusar vidare med stormsteg, och jag stegar bara framåt, inte bakåt.

i går var vi hos agnes och jag hade jättekul. men hur fasen ritar man justitsieministersombud? vi spelade nått play station också, kopplat till en filmkamera, men tyvärr dog min kamera innan jag han filma. vad roliga alla såg ut. men jag har massa filmer från i torsdags då vi var hemma hos Elina.

Knäppaste citatet hos Elina, som helt chockerande kom ur en smippares mun var: "Fan alltså, jag älskar ordet bög som skällsord" Kan det bli mer politiskt inkorrekt? komik i kubik
eller
"Ta i trä, nej, fan, jag hatar när folk tar i trä" - Erik
här kommer i alla fall videoklippen:









nu är det dags för italiensk middag med några ur min vänkrets, enrico är en gud på mat
vi ses, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0