gråtskratt, skrattgråt

I dag var ett sånt där middagstillfälle då hela familjen bara brast ut i skratt. Mamma skrattade så mycket så hon nästan ramlade av stolen, tårarna rann och var tillslut tvungen att lämna rummet för att få en liten andningspaus.

Sen hittade jag lite bilder och videos i arkivet som gjorde att jag skrattade så mycket så jag nästan ramlade av stolen, tårarna rann och var tillslut tvungen att lämna rummet för att få en liten andningspaus.. Titta och njut.



Och här är en höjdare. Photoshop-proffset Elina har blivit erbjuden ett jobb. Här guidar hon oss snabbt och pedagogiskt igenom en make-over. 

Några personliga favoriter: "Det är frågan om, vi kanske ska ta 'lös upp'. Nej, inte lös upp... ehhhh... he he he.... ehh. vi tar.... ehhh, man kan faktiskt,... eh. vi tar normal"



Några personliga favoriter: "Det är väl bara å-dra-på-lite kan jag tänka mig...."
Och notera gärna att hon i slutet väljer en mindre pensel för att förbättra det finstilta.



Personliga favoriter: "det är ju ändå till Cristian som vi ska skicka det här", "vilket gör att jag måste tänka fort... och då menar jag fort", "... jag menar; jag gjorde den ju ändå för honom".

Före:


Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0