utgång

Felet var självklart att det hänger en jäkla vindklinga i vårat tak. Varför?

I dag har jag mensvärk och magont och bakiskänsla. Inte så kul. Men i går hade vi kul. Så himla länge sen jag var ute med mina tjejer. Vi dansade som galningar. Samma kille kom upp och dansade med mig flera gånger under kvällen. Smickrande. Jag tror det var håret som gjorde det. Han såg ut som en sån som gillar sånt här sorts hår. Gunnel hade sminkat mig och jag kände mig görsnygg. Sånt är härligt!
Så har jag börjat med min träning nu också och Hanna och jag ska vara nyttiga(re) fram till jul. Jag kommer bli fit. Oh yes.

Lite bilder sitter väl aldrig fel.

Jag i min nice träningsoutfit. Efter jag är klar ska de där vaderna vara dubbel size igen.


Utgång i går.
 mm, sexy ma-ma



nej, nu ska jag ner och dricka lite kenya-te innan jag ska börja göra mig klar för kvällen - klassfest hos Elina
hejsi svejsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0