erik och jag filosoferar

direktsändning från elinas party. Erik hälsar:
Varför måste du och Elina pussa varran? Ni blir så jävla snygga då hahah!!!!! ahahahahahahaha Snyfgga. Sluta va nykter nina haha nej du heter inte stin a du hetert stin a.

Vi har det trevligt. Lite citat från Erik:
Det kom inte så många, men jag har jävligt trevligt ändå, men det kanske är för att jag är så jävla full, faaan, helvette

Elinas hus är fint, men va fan, jävlar, fan, fan, fan, jävlar, fan, vad håller jag på med, jävlar, fan, jävlar.

Jag har tänkt på att hela livet är ett kretslopp, om Stina är snäll så blir Elina snäll och då blir jag snäll och då blir Stina snäll...

Jag sa jävla katt och jag tror Elina tog lite illa upp, du kan ju säga till henne att jag tycker om katten ifall hon frågar

Safaryt med Y, underbart!

Varför håller jag på och säger den här skiten för? Faaan

Var hon rädd??????? Jaha, hunden? Jag trodde ni menade att Elina var rädd, faaaan, helvette

Vi killar har ett speciellt sätt att bedömma tjejer på, en skala från 1-10. Så om jag ser en tjej och säger hon är en 7a till en kille jag aldrig träffat då kommer han fatta ändå.

Faaaaan, hevette, fan, varför, faaan,

Oh shit, jag har FYRA kuddar att sitta på! helvette, så jävla skööönt! fan

 

erik har föresten gått med på att detta får publiceras, vissa saker har cencurerats bort med respekt för andra eventuella läsare, mer kommer i morgon


Kommentarer
Postat av: bea

hahahahhahhhaha erik

2009-10-30 @ 16:38:44
URL: http://beaklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0