tisdag

Jag måste börja med att säga Fan vad jag älskar Enricos mat!!! Jag skulle kunna äta av den tills jag dör. Och inte nog med att den är himlans god. Han är så otroligt gullig så när jag kom hem i går gjorde han både lunch och middag till mig. Pappa sa att han pratat om att han skulle laga mat till mig i flera dagar. Jag blir så lycklig! Lycklig blir jag också av att träna, vilket jag och Filippa gjorde i morse. Nu är det bye bye till allt fett som inte borde sitta där det sitter. Vasaloppsträning med Gunnar väntar varje tisdag fram till vasaloppet från och med nästa vecka. Jag ska bli fit. Oh yes!

Smarrigt?


Mitt rum är en enda röra med grejer och jag har insett att jag inte har köpt 7 sjalar som jag trodde utan snarare 15. Härligt är det! Jag är föresten på bra humör - märks det?

Sitter bak på Toms cykel och filmar vägen vi tog genom Ahero varje dag för att komma ut på vägen som ledde bort mot alla de bönder och organisationer vi träffade varje dag. Market day denna dag så mycket folk och stånd uppe.


Hör av er. puss

Kommentarer
Postat av: Amalia

jag vill åka tillbaka NU! är nån på?

2009-11-03 @ 22:58:41
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0