home from africa

Hemma igen!
Efter en otrolig resa har jag satt fötterna på svensk mark igen. Så mycket intryck och upplevelser. Jag orkar faktiskt inte ens berätta. Jag antar att det får komma lite succesivt. Och jag antar att det kommer komma mycket. Mycket bilder och mycket småplock här och där.

Nu ska jag kila ner till servicehuset och anmäla min närvaro. Nu vill jag jobba igen! Look for me - look for brown.
Föresten tog jag med mig den här lilla bebisen hem. "Can you say adorable? Adora...ble" - lärare på St:Joseph

Kommentarer
Postat av: Linda

DAMN VAD COOOOOOOLT! :D nice. jag vill veta allt om Kenya-resan, i den takt du vill och orkar berätta. jag tänker inte tjata, jag vet själv hur det är att komma hem efter en sån resa. Längtar efter att få träffa dig! pusspusspuss

2009-10-26 @ 16:12:27
URL: http://lindanystrand.blogg.se/
Postat av: gunnel

SÖÖÖT!!! :D välkommen hem! vad har du för dig på lovet förutom att återhämta dig?

2009-10-26 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0