torsdag

Oj, oj, oj! Det var så många som ville komma och kramas så det var riktigt svårt att välja.

I natt drömde jag en sån där dröm som kändes verklig. När jag vaknade förstod jag inte vad jag gjorde i min säng. Jag drömde att jag spelade innebandy med mitt gamla lag. Det var lycka att få springa runt på planen med bollen. Självklart var jag superbra med 100% bollkontroll i drömmen. Vi mötte Vides herrlag, och de var förvånansvärt dåliga. De ledde såklart, men inte med mycket. Så istället försökte de sitta och tracka oss genom att säga dumma grejer. Men det fick bara oss att bli mer taggade och spela ännu bättre. Det var en så härlig dröm på nått sätt, jag var så himla glad. Haha.

Jag borde egentligen räkna matte, men har suttit och gjort massa annat, så nu ska jag till Form och sitta där. Det verkar vara det enda stället på den här jorden där jag kan få ro nog att koncentrera mig. Funderade på att ta ut flätorna i dag, men behöver hjälp. Får se om jag hittar någon som har tid att hjälpa mig i kväll.
Måste ha sjal på natten så inte allt trasslar till sig när jag sover. Lekte lite i ps.


hejsvejs så länge då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0