Stressen och träningen

Jag är otroligt kissnödig - ifall ni ville veta. Har precis avslutat ett samtal med Flinky på en och en halv timma. Vi gick igenom massa fakta inför religions-seminariet vi ska ha i morgon. Men fortfarande känns det som om jag har ton kvar att läsa. Och så måste jag stryka tyger till utställningen också. Huja. Vad det är mycket nu. Man brukar säga, vill du få något gjort - fråga en upptagen person. Men snälla, inte mig just nu.

Jag brukar varken vara stressad eller grinig. Men nu är jag både och, och jag trivs verkligen inte med det. Men bästa botemedlet mot stress och grinighet är såklart att träna. Tada. Måste försöka hålla igång lika mycket nu som jag har gjort de senaste veckorna. Då var målet att träna inför mönstringen. Nu när jag har mönstrat borde jag sätta upp ett nytt mål så jag har något att sträva mot. Det blir alltid mycket lättare då tycker jag. Kanske en tjejvasa? Fast jag vill inte lova något, hellst inte ens nämna det, för om det inte blir av blir jag ju så besviken på mig själv. hm.

I dag gymmade jag och körde Skidprogram nr 1 igen. Det är massor av armar och rygg och så mage såklart. Jag kommer ha sån härlig träningsvärk i morgon! Det roligaste med gymträning är att man märker resultat så fort. Jag kunde redan nu, efter en vecka, ha lite tyngre vikter på vissa ställen. Från och med i dag har jag börjar skriva ner hur mycket jag tar, så jag får se hur utvecklingen går. Spännande.

Skippar morgonträningen i morgon och har sovmorgon istället. Försov mig i morse och hade sen huvudvärk hela dagen. Så en liten sovmorgon (uppstigning 7 istället för 6) skulle nog sitta fint. Det känns som om jag bara skriver om träning nu för tiden. Men som jag och Elina nyss konstaterade så finns det inte så mycket annat än skolan nu, och träning.

Äsch, måste nog läsa de där antekningarna igen och få det där tyget struket.
Ha det så bra så länge. Kram hejs.

Riktigt random tagna bilder från arkivet på några av mina snygga vänner.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0