paaaaarrrrty

Jag sitter hemma hos Lukas. Jenny och jag har föfestat sen klockan åtta. Jag kan inte få nog av henne. Hon är min godbit, och bara min, tycker jag. Jenny och jag umgicks i princip varenda dag från tvåan till nian. Sen flyttade hon till Sandviken, men nu är hon tillbaka   =)
I love this girl.

Citat av Jenny: "Vinet i ena handen, ölen i andra, cidern i ena, ölen i tredje, seeeeen är det sluuuuuut. Vi behöver en påse"
"Det känns som om jag går på mina ben!!!!"

S: Ibland tänker jag att jag ändå har lärt mig saker i USA
J: Ja som i den där låten, när han kommer.....

Nu har vi dansat järnet och druckit varierade drycker. Nu är det dags för att dra vidare. Yo biaaaatchessz. Watch out here we come.

Detta är killen som äger lägenheten vi belägrar. Mr Lukas himself



Det här är Jenny! (he he he)

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jaa, jag vet att det komemr bli bra tillslut. Fin header föresten ! jag måste nog fixa med min lite grann igen...

På tal om en annan sak :D

Kan du skicka instruktionerna om den nya uppgiften på ReB, den ska tydligen ha kommit på rexnet. men jag hade inte fått den :S

Puss

2009-11-20 @ 21:52:57
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0