Onsdag

Hejsan.
I dag har varit en lugn dag. Jag vaknade aldeles för trött så bestämde mig för att stänga av väckarklockan. Det var en smart idé och jag sov ända till ett. Skönt var det. Sen åkte jag ner till Form och gymmade lite. I går kväll väcktes min Kenya-mage upp och jag hade extremt ont i magen och var därför tvungen att ta det lugnt på Vasaloppsträningen. Sen inte nog med magont så lyckades jag sträcka mig under en övning. Så det var bara att köra gärnet i dag istället - de delar av kroppen som jag inte har ont i.

Så satt jag och pluggade lite och Christine kom förbi. Vi satt och pratade i över en timme och sen var det dags att åka hem. Det är himlans trevligt att träffa gamla klasskompisar. Vi har inte haft någon kontakt precis, på 6 år. Men ändå har vi massor att prata om. Mycket trevligt.

Och nu är det dags att åka till skolan för där är det öppet hus för niorna i kväll. Kanske skriver något därifrån.
Ha det bra tills vi hös. Hejs. Min söti-fisvalp Klinga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0