ny garderob

ÅH! Jag kom på att pappa ju också har en garderob! Hittade massor av varma sköna tröjor som jag hoppas på att få låna över vintern. HÄRLIGT!! Vad glad jag blev. Nu behöver jag inte köpa några kläder, lite trist, men då får jag mer pengar över till folkis. Jag tänker på framtiden..
Nu ska jag iväg till Form och plugga matte och dricka latte (rimmar, oh). Ingen träning i dag, kanske en löprunda i kväll, men magmusklerna behöver få en liten vila efter helgens. I morgon blir det Vasaloppsträning. Jag är taggad.

Jag lycklig i en av pappas koftor

Linne: Charlotte Ruse, Klänning: Billabong, Pack Sun, Kofta: Dressman? Strumpbyxor: HM, Strumpor: Stadium? Örhängen: Nairobi, Kenya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0