nu ska jag köpa skidor

Vi har verkligen kommit igång med projektarbetet i dag. Det känns riktigt bra. Jag har målat 3 löv och vi har hittat en get vi ska skriva ut. Ni ska bara veta vilka härliga planer jag och Malva har. Jag säger till sen när vi har våran utställning så får ni komma förbi och titta.

Nu ska jag åka med mamma och försöka hitta skidor. Sen i kväll blir det massor av pluggandet. Har vilodag igen. Laddar inför Vasaloppsträningen i morgon. Förra veckans träning beskrev han såhär:
 

Om första träningen hade en mail adress skulle det kunna vara:
enklapppå[email protected]

Om andra träningen skulle få en mail adress skulle det kunna vara:
mjölksyraupptillöronenochjagvillå[email protected]

 

morgondagens träning har en =) vid sidan om informationen om att vi ska köra Gärderudare. Vi kommer pinas tills vi dör.
hejsisvejsi så länge


Kommentarer
Postat av: gunnel

hii! hoppas det gick bra! jag är så stolt över dig som tränar så hårt.. själv rör jag inte mig så värstans mycket alls :(

2009-11-17 @ 11:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0