lumpen?

Allt löste sig när jag somnade. Jag vaknade i och för sig lite tankspridd men fick snart i ordning tankarna igen.
Hur hade Erik det? Han som är så liten och söt. Jag var ju mycket äldre när jag åkte! eh.

Nu ska jag iväg och träna för om några veckor ska jag mönstra. Agnes tycker att jag borde bestämma mig innan mönstringen om jag vill göra lumpen eller inte. Men jag vet inte. Det är så svårt. Jag kan ju i och för sig skjuta på folkis till året efter lumpen. Och jag blir så otroligt taggad av att höra folk prata om när de ligger i fält eller gör armhävningar på morgonen. Ah! Jag tror jag vill. Jag tror jag måste. Jag behöver bara bli antagen först. Dags att träna igen. 4e gången den här veckan. Jag är igång och jag mår bra och jag älskar träningen!

i'm so not a poser - this is one of my dance moves

Kommentarer
Postat av: Amalia

ska du mönstra?! :O

jag vill me träna, dumma, dumma knäppa sjukdom som jag fått från kenya!

kramar

hoppas vi ses på torsdag iaf...

2009-11-03 @ 22:49:32
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Zettermark

Jajaja! Cooling där! Jag tror det är asnyttigt och najs att göra lumpen. David trivs ju hur bra som helst i alla fall (fast det är såklart jobbigt att han är borta mycket, men det nog bra på sitt sätt det med.) Försvaret vill ju skitgärna ha tjejer, så det går nog bra!

2009-11-05 @ 12:34:53
URL: http://zettermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0