loggbok - check

Jag har skrivit 29 jäklarns sidor i den jäklarns loggboken. Jag har skrivkramp. Jag kommer seriöst ha träningsvärk i mitt högra pekfinger i morgon. Aj, aj. Jag har inte skrivit så här mycket på evigheter. Om jag nu någonsin har skrivit så här mycket. Jag har suttit i princip oavbrutet sen klockan 8 i kväll och skrivit. Jag tog en paus och fyllde på med lite mer te, läste 2 bloggar, but that's it. Jag har varit himlans duktig och är stolt över mig själv. Nu har jag bara ett seminarium i religion a, en uppsats på 3 sidor, en inlämningsuppgift om religion i kenya, en intervju, ett seminarium i religion b, en labbrapport, 10 sidor matte, en inlämningsuppgift om aborter, ett diskussionsseminarium, ett svenska tal på 4 minuter, ett prov och hela projektarbetet kvar innan jul (var uppmärksam för eventuella förändringar i planeringen, så som fler prov, arbeten och läxor).

Vardagsbetraktelse:
- Befinner mig på IKEA. En liten flicka på kanske 3 år plockar upp ett gossedjur i famnen. Kramar kärlekfullt, håller om, stryker det lätt och säger: God dag min lille vän! Tänk att den där lilla flickan med den lilla kroppen och de fantasifulla tankarna också växer upp en dag och blir gammal. Barn är fascinerande. Mamma och jag var faktiskt tvugna att stanna på håll och titta på henne ett tag. De har som en helt egen värld.


Good night everybody - this is where i'm sleeping tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0