Jag hatar att inte hinna borsta tänderna!

Nu sitter jag i skolan. Jag kunde inte somna i går utan låg och tänkte på hur jag skulle vilja göra om mitt rum och massor av andra projekt jag skulle vilja starta. Jag undrar hur jag ska få tid? I dag ska jag i alla fall gå och titta efter en blompinne, så får vi se om mitt första lilla projektet kan börja.

Eftersom jag inte kunde somna fören frammåt halv fyra så var jag riktigt trött i morse. Men duktig som jag var tog jag mig upp ändå. Var såklart sen och stressade som sjutton. Drog på mig de kläder som låg på golvet framför sängen - en salig blandning- och sprang till bussen. Jag hann inte borsta tändern. Jag hatar att inte hinna borsta tänderna! Det spelar ingen roll om jag har hunnit sminka mig, fixa håret och sätta på snygga kläder. Jag känner mig fortfarande ofräsch om jag inte har fått borsta mina tänder. Hoppas någon har tuggummi att bjuda på, eftersom jag bjöd bort mina sista i går.

Nej hörni, ni ska jag läsa lite bloggar.

Två "projekt" jag gjorde förra hösten. Synd såhär i efterhand att jag alltid måste ge bort allt jag gör.


Kommentarer
Postat av: Zettermark

Jag VET. Det är så jobbigt, man känner sig äcklig hela dan! Fiiina saker - jag visste inte att du var så händig?

2009-11-12 @ 20:55:50
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: camilla

jag som aldrig hinner någonting på morgonen har ett hett tips - att ha med tandborstningsredskap i en necessär i väskan, alltid ;) man vet aldrig när man behöver dom!

2009-11-13 @ 01:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0