härliga tider

Tack för kommentarerna på förra inlägget. Jag tycker om er! Camilla skrev att jag är härlig (tack, tack, tack!!) och är inte världens härligaste ord just ordet härligt! Härligt, härligt, härligt!  och P sa flera gånger att ordet härligt passade in på mig. Att bli ihopkopplad med ett sånt ord är för mig en ära. Härligt! Jag tror jag använder det ordet rätt mycket. Mina vänner är alla superhärliga, och Åh vad glad jag blir av alla människor jag tycker om.

Det var någon som sa något riktigt roligt i dag som jag tänkte att jag kunde skriva om här på bloggen. Men eftersom jag inte skrev ner det på en gång och mitt minne är kort så har jag glömt vad det var. Annars så har det inte hänt så mycket. Jag har vaccinerat mig och varit och hälsat på på Margarethaskolan. Underbara härliga skola. Den bästa tiden i livet var högstadiet, no shit.

Äsch, det är nog dags att börja laga middag - kötbullar, potatis och brun sås. För sen är det dags för årets första Vasaloppsträning - Har insett vad jag gett mig in på och känner mig mindre taggad, eh

Sökte på ordet härligt på google och den här var den första bilden som kom upp. Jo vist kan sex vara härligt det med.


Och de här gillar jag

Kommentarer
Postat av: gunnel

de har lika stora bröst ;)) usch det var ett tjockt barn på hälsohuset igår, och han hade mycket större tuttar än mig :( deppigt värre

2009-11-06 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0