Gunnel <3

Jag sitter i skolan och jag har inga lektioner. Vad fasen gör jag här undrar ni säkert då. Och ja, det undrar jag med. Det är meningen att vi ska jobba individuellt med projektarbetet, men jag har ingen lust och ingen ork eller inspiration så det blir inte av. Det händer inte helt enkelt.

Därför funderar jag på saker som jag skulle kunna göra istället. Tillexempel:
- Gå till barista och ta en chailatte
- Ringa Gunnel och fråga om hon vill ses och fika (bara nyttigt då såklart)
- Gå ner på stan och kolla efter skinstövlar
- Köpa skinstövlar (för pengar jag inte har)
- Åka hem och träna
- Åka hem och sova
- Sitta här och döda tid genom att läsa bloggar och gå in på fb varannan minut
- Plugga (ett feeet NEJ på den här)

Jag vet inte vilket det blir. Jag hoppas på Gunnel såklart. Här kommer massa bilder på fina henne och mig från när vi gick i ettan.

Kommentarer
Postat av: gunnel

åååh! <3 "inte mycket"??!!! det var ju hur mycket som helst ju :DD ååh jag blir alldeles rörd! vad fin du är pluttis <3

2009-11-09 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0