Gårdagen var otroligt lyckad.

Vi började med middag på Mammas Meze, Hanna, Bea och jag. Sulle var världens gulligaste servitör och bjöd oss på mer vin och drinkar. Vi lullade in mot stan klunkandes vin och kom inte in på varken Platina eller BJ. Bea började må dåligt så hon åkte hem, och jag och Hanna styrde stegen mot Kalas. Vi var skeptiska. Men gud så fel vi hade. På kalas var det röj som sjutton. Massor av folk och härlig stämning. Jag och Hanna dansade som galningar. Vi träffade två Schweizare som vi hängde med hela kvällen. Hur gulliga som hellst. Och helt plötsligt var klockan snart 3 och det var dags att börja gå. På Max var det tjockt med folk så vi drog till McDonalds istället. Inte alls lika gott som Max. Inte ens i närheten. Sen tog vi en taxi till Flogsta och jag somnade inte fören någon gång efter sju. Efter tre timmars sömn var det dags att vakna igen och åka hem. Och nu sitter jag här.

Kvällen var hur rolig som hellst. Jag dansade och sjöng som en galning och det var bara kul, kul, kul!!

Lite bilder från gårdagen



Har tyvärr inga bilder från när vi gick ut sen. Schweizarna har dock massor av fula på oss. Haha.
Nu ska jag sova lite innan jag pluggar.
Hejsisvejsi


Kommentarer
Postat av: chris.

finklädda tjejer! jag yrkar för en favorit i repris med malva och chris i sällskap snarast! hmm... ONSDAG?

2009-11-30 @ 00:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0