Fredag morgon

Sitter i skolan. Det var helt underbart att bara köra löpband och gym i morse istället för Gunnars helvettespinning. Dock har jag träningsvärk överallt och det lär ju inte bli bättre nu. Men nu blir det vila över helgen. Förutom lite skridskor med Linda, Filippa och Enrico i morgon.

Annars lär det bli en lugn helg. Ska försöka plugga massor på söndag. I kväll blir det fest hos Fredrik. Agnes kommer hem och Jenny ska vara där. Kan det bli bättre?   =)

Uppdaterar igen när jag har något intressantare att säga.

Sötis pojke i Ahero.

Kommentarer
Postat av: Linda

sötgröt <3 kanske inte blir skridskor för min del, blev nämligen uttagen till matchen i division 2 (första gången jag spelar där sen skadan) så jag vill gärna vara med på den... hoppas det är ok. du kan ju komma och kolla på matchen om du vill, hihi. du är bäst <3

2009-11-20 @ 09:44:16
URL: http://lindanystrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0